W Gminie Radzymin wnioski o świadczenia zgodnie z programem „Rodzina 500 Plus” na podstawie ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz. U. z 2016 r. poz. 195) będzie można składać od dnia 1 kwietnia 2016 w Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Konstytucji 3 Maja 19, 05-250 Radzymin, pok. nr 1 na parterze budynku. W związku z przyjmowaniem wniosków OPS wydłuża od 4 do 29 kwietnia godziny otwarcia i będzie czynny od 8:00 do 18:00.
Zachęcamy Państwa również do składania wniosków przez Internet, wszelkie informacje na ten temat można zaleźć na specjalnej stronie, przygotowanej przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej: https://rodzina500plus.gov.pl/
Ponadto zapraszamy osoby zainteresowane programem "Rodzina 500 Plus" na nasze specjalne stoisko namiotowe, które stanie w najbardziej ruchliwych miejscach Gminy w wybrane dni kwietnia 2016 r. w godz. 8-12:
- 3 kwietnia (niedziela) – obok Parafii pw. Jana Pawła II w Radzyminie (Os. Victoria)
- 10 kwietnia (niedziela) – obok Parafii w Słupnie
- 13 kwietnia (środa) – Targowisko przy ul. Ogrodowej
- 16 kwietnia (sobota) -Targowisko przy ul. Ogrodowej
- 17 kwietnia (niedziela) – obok Parafii w Starych Załubicach
- 24 kwietnia (niedziela) – obok Parafii Przemieniania Pańskiego w Radzyminie ( park )
Poniżej przedstawiamy Państwu najważniejsze informacje o programie „Rodzina 500 Plus”. Jednocześnie Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzyminie informuje, że od 15 do 31 marca 2016 roku wnioski dotyczące programu „Rodzina 500 plus” będzie można pobrać w pokoju nr 1 na parterze w siedzibie OPS. Od 1 kwietnia 2016 r. składanie oraz pobieranie wniosków będzie możliwe na parterze budynku, ul. Konstytucji 3 Maja 19 w Radzyminie. Jednocześnie informujemy, że dostępna jest strona internetowa Ośrodka www.ops.radzymin.pl, gdzie można uzyskać więcej informacji.
Poniżej przedstawiamy Państwu najważniejsze informacje o programie „Rodzina 500 +”. Więcej informacji oraz formularze wniosków są dostępne na stronie internetowej Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.